martes

EN PÉ DE GUERRA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

 CONFERENCIA "Historia de vida. Historia de superación"


Iñaki Zubizarreta, deportista profesional (ex-jugador de la ACB) y campeón de la Copa del Rey 1998 con el Pamesa Valencia, nos narrará lo que ha tenido que luchar dentro pero, sobre todo, fuera de la cancha. Y de cómo para llegar hasta ahí, en su adolescencia, debió encarar al monstruo del Bullying que a punto estuvo de arrebatarle la ilusión, la esperanza y la vida...

Esta es la Historia de su vida, esta es una Historia de superación porque, pase lo que pase, siempre hay una salida. SIEMPRE.

(Texto extraído da páxina de A Fundación onde se anuncia a actividade)




O pasado 11 de marzo as nenas e nenos de 5º e 6º asistiron a una charla on-line  na que este exbaloncestista contou a ´sua experiencia como víctima de acoso escolar que serviu para realizar unha reflexión profunda sobre o problema. A historia que contou nos impresionou a todos, sobre todo contada por un home tan grande (en todos os aspectos) e de éxito. Pero ese mensaxe tamén é esperanzador. Sempre hai unha saída.

Unha semana maís tarde manterían un encontro virtual onde Zubizarreta contestaría ás preguntas seleccionadas dunha lista creada por todas as enviadas dende os centros educativos.


O texto que o noso alumnado enviou foi o seguinte:

"Iñaqui, queremos darte las gracias por compartir tu historia con nosatros/as. La charla ha sido muy interesante. Creemos que es importante hablar del acoso escolar a nuestra edad.

¿En algún momento de tu vida mostraste esa "rabia mala" en la cancha?"

Ningún comentario:

Publicar un comentario