En 6º iniciámonos na programación con Scratch.
Scratch é unha linguaxe de programación creada por el MIT (Massachusetts Intitute of technology) especialmente deseñado para que todo o mundo poida iniciarse na programación.
É unha linguaxe que ten unha enorme difusión gracias á súa gratuidade.
Nos ordenadores edixgal xa vén instalado e tamén se pode crear a través da páxina web de Scratch.
Aquí tedes algúns exemplos do que aprenderon a facer en 6º.
O teu mergullador está ecollendo o lixo do fondo do río. Axúdao arrastrándoo co rato e sen tocar as ras. Senón todo haberá acabado. (Traballo de Irene)
Arrastra o gato co rato do ordenador e lévao ao refuxio do Parque Natural sen saírte do camiño, senón deberás volver a empezar o xogo.
Arrastra o gato co rato do ordenador e lévao ao refuxio do Parque Natural sen saírte do camiño, senón deberás volver a empezar o xogo.
Ningún comentario:
Publicar un comentario