xoves

A EDUCACIÓN CAMBIA A HISTORIA. DE EMIGRANTE A EMPRENDEDOR SOCIAL. UMAR OUSMAN

 Apuntámonos a esta proposta de A Fundación,Obra Social Abanca.

Unha conferencia de Umar Ousman, fundador da ONG NASCO Feeding Minds " creada para los hermanos africanos, negros, que lucha constantemente para dar a conocer la idea de que lo que hay que hacer es alimentar la mente, no las barrigas, tal como hasta ahora se ha implementado en todos los sectores de la ayuda humanitaria"

Nuestra misión es fomentar el acceso a la formación y la información de las personas en Ghana, África. En conclusión, alimentar mentes mediante el fomento de la educación digital cambiando el paradigma de la ayuda humanitaria.

NASCO se dedica a la creación de aulas informáticas en zonas rurales de Ghana, África, para fomentar el acceso a la información y a la formación mediante la educación digital. De esta manera, combatimos los problemas de la inmigración en el país de origen, creando oportunidades de desarrollo, para que ninguna persona tenga que atravesar por el infierno de la inmigración. 


Foi unha conferencia moi emocionante. Escoitarlle contar a súa historia de inmigración, na que empregou 4 anos, dende Ghana, o seu pañís de orixe ata España atravesando a pé o deserto do Sahara, cruzou o Mediterráneo en patera, viu morrer a amigos que o acompañaban e todo isto sen ser aínda maior de idade.

A súa historia de superación, pois sacou o bacharelato, estudiou 2 cursos de Grado de Química que tivo que abandoar porque non podía realizar as prácticas e traballar como mecánico de bicicletas ao mesmo tempo. Entón optou por estudar Relaciones Públicas e Márketing, acabou a carreira e curso un máster en ESADE en Dirección , gestión e Organización de ONGs.

Un home que sen dúbida non deixou a ninguén indiferente. Unha lección de vida.

Despois da conferencia tivo un tempo para responder ás preguntas do alumnado que estaba ao outro lado das pantallas. No noso cole estabamos co alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º.







Ningún comentario:

Publicar un comentario