luns

XVII CERTAME DE POESÍA E IMAXE DE FERROLTERRA

Este ano moitas nenas e nenos do cole participaron no Certame de Creación Artística "Poesía e Imaxe" que organiza a Coordenadora de Equipas de Normalización da Lingua Galega de Ferrolterra e o Concello de Ferrol.

Trátase da XVII edición deste certame dirixido a todos os niveis de ensinanza non universitaria dos centros da zona. hai varias modadlidades de prarticipación dependendo das técnicas empregadas (audiovisual, collage, pintura...) e a idade.
O obxectivo fundamental é de que o alumnado coñeza a realidade plurilíngüe do mundo tendo que escoller un poema entre 30 poemas diferentes e en linguas diversas.

E DIEGO CASTRO, alumno de 6º de E. Infantil resultou premiado co seu traballo sobre un poema de María Canosa que aquí vos transcribo:

(...)Non teño coche, 
nin bicicleta,
non teño roupa
na miña maleta.

Non teño cartos,
non teño casa,
non teño un piano,
non teño nada.

Teño amigos, 
teño amigas,
teño quen me quere:
a miña familia.

Teño saúde
e un sorriso na cara,
ao final teño todo,
non me falta de nada.





E este é o traballo premiado:

  PARABÉNS DIEGO!!!!!!!!







Ningún comentario:

Publicar un comentario